dilluns, de maig 19, 2008

Portugueses a Mallorca i jo nedant en ple Novembre

I va arribar Novembre.
I vaig convèncer a dues simpàtiques i divertides portugueses per venir a visitar la meva illa.
Els 4 dies que varen durar les mini-vacances merescudes...

D'una banda, era inevitable fer les pertinents aturades de turisme culinari... Sa Roqueta de Portocolom... L'arrosseria Nimo's de Palma... Ca's Patró de Portocolom...

I de l'altra, un tomb per la illa, destacant una típica visita a Sòller (en cotxe) per la tortuosa carretera que envolta la serralada de tramuntana... I la divertida visita en tramvia a el Port de Sòller desde Sòller... Valldemossa tampoc se'n va salvar de ser visitada...

Posats a fer, fins i tot vàrem anar a jugar a bitlles... I al final em varen guanyar! ;( (És que soc un autèntic desastre). Mira que elles no hi havien jugat mai!

Però dels fantàstics dies que varem passar per la meva illeta, el més divertit i inusual va ser que a Lady Snake li van venir ganes de nedar. Al Novembre... I amb una temperatura relativament freda... (per no dir mínimament calenta fregant la tibior). Aixó sí, l'aigua estava congelada, perquè evidentment, com a bon amfitrió que intent ser, no podia permetre que es banyés ella sola, i la vaig acompanyar a l'aigua. I així he establert un nou rècord personal. De mica mica vaig superant les barreres autoimposades i de la mateixa manera que al 2006 vaig banyar-me al Març, al 2007 vaig banyarme al Novembre... A aquest ritme aconseguiré tirar-me al mar per cap d'any!

En resum... Varen ser unes vacances molt relaxants i agradables.

2 comentaris:

  1. Pois é amigo, como te disse já, foram umas das melhores férias que tive na vida! Ainda por cima com 2 excelentes pessoas, tu e a minha irmã! Muchas gracias por teres nadado comigo...se pensas que a água estava fria hás-de experimentar nadar no oceano atlântico, mesmo no verão a água está mais gelada que em Mallorca em pleno Novembro!! Adorei todos os sítios onde nos levaste, adorei os teus pais, adorei os passeios (mesmo quando já não podia andar, lembras-te? ;)), adorei a comida, a companhia, o bowling, a tua gata, o mar, o mergulho, as ensaimadas, o teu quarto, os teus livros, a tua música, TUDO! Esteve tudo perfeito e agradeço-te por ter passado tão bem nessas férias!
    Beijo

    ResponElimina
  2. Patricia, tu i la teva germana sou dues persones magnífiques.

    La veritat que tot i que per a mi era una época complicada per l'estrés i tot plegat, vaig aconseguir desconnectar com poques vegades ho havia fet.

    Gràcies a vosaltres, de fet. Per tot.

    ResponElimina