divendres, de maig 02, 2008

Amigues de Barcelona...

La meva escapadeta a Barcelona amb motiu del concert d'Skalariak va donar per molt... I vaig aprofitar per visitar unes amigues molt especials. Tan especials i tan amigues, que no sé res d'elles gairebé mai.

Bé, de la LóGiCa sí que en sé coses de tant en tant. Però de la Relació... Bé... Per tercers...

Aquell dia varem quedar per fer unes cocacoles a la Plaça de la Concórdia. Una plaça que ja està marcada per records tristos, però que en té molts de bons. Sense anar més lluny, per bon record, passar una estona allà amb elles, i escoltar les seves preguntes:

- Joan Genís, creus que trobarem un home que ens estimi de veritat algun dia?
I jo preocupat per la pròpia pregunta, especialment provenint d'elles. ;D
-------------------------------------------------------
PS: Aquest matí me'n vaig a disfrutar Ginebra... I a la tarda, camí a cotlliure!

7 comentaris:

  1. No he arribat a Colliure.
    He abandonat la carretera a Perpinya per retornar als inicis. El tren.

    El que haviq de ser un viatge iniciatic ha estat el viatge final de quelcom que semblava una amistat pero que nomes n'era mitja.

    I ara el debat sera entre explicar-ho i no explicar-ho. El mal ja esta fet i no es poc. I, de vegades, no hi ha volta enrera.

    ResponElimina
  2. Carai, quin misteri

    ResponElimina
  3. Potser si que hi ha volta enrera. Tot i que els esdeveniments han estat erratics...

    ResponElimina
  4. No pillo res, arribo desconnectat 100% de Praga i veig que he de posar-me al dia de les Joan Genís Chronicles

    ResponElimina
  5. Es normal... De fet l'ambiguitat és intencionada.

    ResponElimina
  6. Jo et feia a Alemanya, ara llegeixo que estaves a Barcelona, però que pujaves a un tren a Perpignan, i, a sobre, algo de Collioure... quin lio nen, l'ambigüitat, a part d'intencionada, és un jaleo

    ResponElimina
  7. En efecte era a Alemanya, però com ultimament tinc moltes coses a explicar al blog, les dosifico i això crea un decalatge temporal, doncs aquests dis estic parlant de les meves aventures a l'Octubre a Barcelona... Que va ser quan vaig anar al concert d'Skalariak que he estat explicant aquests dies...

    Es el preu del diferit. El comentari en canvi fa referencia al viatge actual. D'aquí la ambiguitat. Pero el misteri ha servit per intercanviar 4 comentaris amb tu, ha valgut la pena jeje

    ResponElimina