dijous, de maig 15, 2008

Cassandra's Dream de Woody Allen



No està a l'altura.

No està a l'altura de Woody Allen.

No és una mala película.

El retorn d'Allen al drama compta amb dos actors poc habituals en una película del novaiorquer: Ewan McGregor i Colin Farrell.

De fet, aquest últim és una de les grans sorpreses del film, tant per la seva actuació per sobre de la seva mitjana (fàcil?) com per la seva de per sí sorprenent presència al repartiment.

També per Ewan McGregor aquesta película suposa el seu debut en una película de Woody Allen.




El pitjor la película, inusitadament mediocre si es té en compte la filmografia del director americà. la película, obviament perfecta técnicament, adoleix d'un guió que deixa molt que desitjar, en la qual la moralina de les males influències, i de que els crims s'acaben pagant preval i enfonsa una película estàndard però fluixa de Woody Allen.

Esperem que la Vicky Christina Barcelona no sigui tan nefasta.


De les actuacions de les actrius me'n recordo tan poc que em limitaré a posar-ne una foto. I avui, per compensar, també unes fotos dels actors principals de la película.



No us queixareu.

2 comentaris:

  1. No podria estar més en desacord amb tu. A mi em sembla una de les bones pel·lícules de W.A.
    Té reminiscències d'una altra pel·lícula que m'encanta: "Delictes i Faltes".
    I algunes escenes, com la que passa sota la pluja quan el seu oncle els explica el pla, son boníssimes.

    PD: fa temps que tinc el teu bloc en el lector de feeds, no acostumo a comentar, però aquesta vegada no ho volia deixar passar. ;)

    ResponElimina
  2. Hola Jordi,
    moltes gràcies per la teva opinió. De fet d'això es tracta el tema dels comentaris. Jo només expreso el meu punt de vista, que no és l'únic. Però en qualsevol cas en la meva opinió crec que no es comparable a "Delictes i Faltes".
    Clar, es un director excelent. I encara que pensi que no està a l'altura d'allò que ens té acostumats segur que té bones escenes. I segur que molta gent pensarà com tu, és a dir, que sí que és digna d'ell mateix.

    En qualsevol cas moltes gràcies per contradir-me. I més gràcies encara per seguir el blog.

    ResponElimina