dilluns, de maig 07, 2007

Pizza Indústria, Palma de Mallorca

L'altre dia hi vaig tornar...

Pizza Indústria era un d'aquests llocs comodí on sempre anàvem a sopar els meus pares i jo quan no volíem fer sopar... I és que ens encantàven aquelles pizzes... Potser de les millors pizzes de Ciutat... Per desgràcia ara ja ho hi podem anar per motius de salut... I jo a més hi vaig poc des que he abandonat la illa...

Però jo l'altre dia hi vaig tornar...

I vaig comprovar que encara hi fan de les millors pizzes de la illa.

I és imprescindible que demaneu uns nachitos mentres espereu les pizzes... Són boníssims!

(I si us quedeu amb gana proveu el calzone de xocolata amb fruites!!!!)

Una altra cosa mítica de Pizza Indústria són les estovalles de paper amb passatemps... La forma perfecta de despistar els clients mentres es cou el menjar...

En resum, per 20-25 euros podeu sopar dues persones perfectament... I dubto molt que no us complagui.

Pizza Indústria
Avda. Argentina núm. 57
Avda. Joan Miró núm. 1
Palma de Mallorca

3 comentaris:

  1. Anònim11:19

    A Martorell hi ha una pizzeria (El Pla) on fan les millors pizzes del Baix. Quan tornis a Catalunya t'hi duré...
    Per cert, espero que a Montserrat si que hi hagis estat, si no ens veurem obligats a agafar l'aeri i enfilar-nos muntanya amunt, amunt... té un encant que no trobaries enlloc (ni a Brasil!) :-)

    ResponElimina
  2. Ho estic esperant impacientment...
    Ja t'avisaré quan passi per BCN...
    Segurament serà al Juny...

    ResponElimina
  3. L'últim cop que hi vaig anar va ser al Juliol 2008 amb unes "amigues" venessolanes. I va estar a l'altura de les circumstancies. Considerablement. ;D

    ResponElimina