diumenge, de maig 20, 2007

Aventures - Apunt en directe

Cap de setmana a Mallorca ple d'aventures.

Per començar 5 hores de retard al vol d'anada. Jo! Per una vegada que tenia plans a Mallorca. (Havia quedat amb una amiga que feia anys i anys que no veia, na Margalluf, per posar-li un pseudònim. Per desgràcia ho vàrem haver de posposar... Vaig arribar a la una.

Per continaur, dissabte, dia d'excursió a la nord-americana... Fins al Mercat Medieval de Capdepera. Quins collons que he tingut tota la vida... Mira que haver de conèixer gent nord-americana per començar a moure'm per l'illa! A més... Em va quedar cara d'idiota quan vaig veure en què consistia el mercat medieval... Més aviat es podria dir que era una presa de pèl... Però bé... Serveix d'excusa per visitar el castell de Capdepera que està... Acceptable?

Després de tornada ja a l'horabaixa, un poc més i un camión carregat amb 3 cavalls mos envesteix i mos mata... Per sort no va haver-hi ferits i va passar 3 minuts antes de que nosaltres passèssim per allà. I per sort puc contar-ho.. Es veu que el conductor va endormiscar-se, i va perdre el control del camió, volcant i envaïnt el carril contrari (és a dir el meu). Com que érem dels 4 primers en arribar vaig haver d'esperar a que arribés la policia ajudant a controlar una mica el trànsit de vehicles... Mentrestant un grup de joves intentaven rescatar els tres caballs que havien quedat atrapats i estaven en un estat de nerviosisme considerable... Per sort no hi va haver ferits... Aparentment.

I avui diumenge, per acabar el cap de setmana, diada familiar amb el primer bany a la mar de l'any. Arriba dos mesos més tard que l'any passat però això ja passa. I ha valgut la pena l'espera. L'aigua estava geladíssima... I m'ha caigut d'allò més bé...

Ara, descans, música i retorn a la realitat amable de la quotidianitat del treballador. Áu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada