dijous, de maig 24, 2007

El Velo Pintado

Un dia d'aquests que surts aviat de la feina i tens la oportunitat perfecta d'anar al cinema, però no tens ningú amb qui anar-hi, però t'és igual i hi vas... Doncs això em va passar ara fa ja uns dies...

I com sempre en aquests casos, vas directament a un cinema multisales i tries la primera película que et fa ràbia i et va bé d'horari... I la triada va ser "El Velo Pintado". Resulta que, com vaig descobrir poc després, és un remake... La original no l'he vist, així que no les puc comparar... Ara bé, puc dir que la película està molt i molt ben feta... D'altra banda la temàtica no és allò que més em fascini... Suposo que estic massa susceptible com per restar indiferent a profundes indagacions sobre els problemes de parelles...

En cuatre línees i sense espatllar la película... Una jove anglesa a qui els pares volen casar, per fugir de la pressió a què està sotmesa es casa amb un biòleg que està profundament enamorat d'ella. Però ella no n'està d'ell, només l'utilitza per a fugir de casa... Però la parella ha de marxar cap a Shanghai on el biòleg està destinat... Allà, les inevitables infidelitats de la dona (una fantàstica Naomi Watts) conduiran a una situació límit...

En poques paraules, un remake acceptable, que s'aguanta sobre dos pilars, les actuacions de Edward Norton i Naomi Watts (que curiosament són també productors de la cinta). Sembla com si els dos volguessin treballar junts i haguessin escollit la película per tal d'explotar les seves virtuts interpretatives ...

A la película també hi participa la parella de Naomi Watts, Liev Schreiber, de qui està esperant un fill a la actualitat. (Llàstima que ja estigui ocupada... Perquè mira que fa morbo...)

És una película de tall antic. Això sí, dramàtica. No és una "Must-See" però si es té ocasió de veure-la, no recomano desaprofitar-la.

2 comentaris:

  1. Jo hi vaig anar, Naomi Watts és tot un reclam (bé, també m'agrada molt Edward Norton, però aquest només com a actor)

    ResponElimina
  2. Em sembla fatal que un home casat com tu tingui ulls per a dones que no siguin la seva...

    Que no et pots queixar, més aviat tot el contrari :D.

    ResponElimina