dimarts, de desembre 16, 2008

Recomanacions 2008

Avui em ve de gust recomanar dos blogs.

Un d'ells ja l'he recomanat mil vegades. El meu bon i gran amic JAL i les seves reflexions. Té infinita més qualitat que el meu. Ell cuida l'ortografia i l'expressió i parla de coses interessants, no com jo... (Una senyal d'això molt clara és que ell té milers de comentaris a cada apunt que fa... Mentre que jo últimament em deixo comentaris a mi mateix)

Fading - http://jalarcon2.blogspot.com/

I parlant dels pocs comentaris que rebo, un dia en vaig tenir un demanant-me que en pensava jo del seu blog. La Gemma em va demanar que donés un cop d'ull al seu blog i que en donés la meva opinió. I poc dolent puc dir jo d'un blog amb un nom tan suggerent com "Viatge Plural"... Amb l'avidesa amb què viatjo. I tot i que també té coses que em recorden al meu blog, també admeto que el seu té més estil que el meu. I està més cuidat.

Viatge Plural - http://viatgeplural.blogspot.com

I per acabar una incorporació d'última hora... El fotolog d'una amiga meva Marideutch, de la meva época a la residencia d'estudiants CMU Penyafort-Montserrat... Justament divendres passat varem prendre un café... I avui recomano el seu fotolog. Té algunes fotos senzillament meravelloses.

4 comentaris:

  1. Anònim17:15

    Moltes grasis! M'ha fet molta més il·lusió de la que et penses!

    :)

    Aquest Nadal el tornaré a actualitzar una altre vegada,que amb el lio d'entregues....

    per cert, has vist els diaris?? la nostra illa s'enfonsarà, al 20minutos hi ha tota una galeria

    bss!!

    ResponElimina
  2. N'estic content!

    L'haurem de visitar de tant en tant per veure'n les actualitzacions...

    La veritat es que en diuen tantes de coses el diaris... Que ja no sé que pensar!

    Una abraçada!!

    ResponElimina
  3. Merci noi, el tinc ben aparcat, el blog, però tornaré a escriure amb freqüència ara a les festes.

    ResponElimina
  4. Aixó espero. Aixó espero!

    A veure si ens veiem aquestes festes!

    Una abraçada.

    ResponElimina