dilluns, de desembre 08, 2008

Palma de Mallorca - Juliol 2008 (Introducció)

El passat juliol vaig convidar a "unes amigues" a Mallorca.
S'ho varen passar bé. M'ho vaig passar bé. Però aviat sembla que deixaren de ser amigues (o tan amigues).
Quan tinc convidats a la meva roqueta jo aprofit per fer turisme... Intent anar a llocs que no he visitat mai o que no he visitat recentment. I així ho vaig fer. Amb l'al·licient que vaig disfrutar de la meva nova càmara fotogràfica digital... Aixó vol dir que vaig fer moltes fotos, clar que només puc posar aquelles que no hi surt ningú o només hi surt jo ja que "les meves amigues" volen mantenir el seu dret a la intimitat fotogràfica.

Com a introducció, dues fotos particulars.

La primera, una perspectiva de la Ciutat de Mallorca (també coneguda per molts com Palma de Mallorca) presa des del mirador del Castell de Bellver (que serà el proper apunt). A la fotografia es pot veure la badia de Palma amb tot el seu... esplendor???








La segona, jo a la urbanització on vaig habitar i crèixer entre els 9-10 anys i els 18.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada