divendres, de desembre 12, 2008

El meu pare i Spiderman

29 d'Octubre de 2008. El meu pare va a a una Google Party per allà Califòrnia als EEUU.

30 d'Octubre de 2008. El meu pare ens envia a la meva mare, a mi i qui sap a quins pobres mortals més aquesta foto on apareix ell amb el Capità Amèrica, Cíclope de la Patrulla X i una altra foto amb Spiderman l'agafo de l'album de Picassa.


12 de Novembre de 2008. En aquest moment sóc més conscient que mai de que algun dia explicaré aquest tipus de coses a un sicóleg o psiquiatra.


12 de Desembre 2008. Publico aquest apunt.

6 comentaris:

  1. M'estic morint de riure amb aquestes fotos!!!!!! (I ja no diguem a més amb els comentaris que els poses!!!!!!

    ResponElimina
  2. Hola Pili!

    M'agrada almenys provocar un somriure!

    El més increible d'aquestes fotos es la cara d'orgull del meu pare!!!!

    Gràcies pel comentari

    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Anònim13:20

    ara si! no me n'he oblidat de que tens blog! entre estona i estona de projectar he pogut donar un parell de voltes per aquí dins, però no hem rigut tant amb cap foto com amb aquestes del teu pare!

    lo del psiquiatra genial ... tu saps a quina peli/serie l'utilitzen també? et donaré temps per pensar-ho ... d'aquí uns dies em tornare a passar

    Bss!

    ResponElimina
  4. No necessit ni un minut!
    M'has enxampat!

    En realitat és una cita de la Lisa Simpson...

    Però heu de reconèixer que és apropiat!

    Una abraçada Marydeutsch!!!

    ResponElimina
  5. Ep! que la cara no és ben be d'orgull. Estic de puntetes estirat per no semblar tan esquifit al costat d'aquests superherois i això fa que sembli orgull, però és estirament. res més. Que consti.

    ResponElimina
  6. Fotos dignes de

    The Big Bang Theory, papà,

    diguis lo que diguis...

    ResponElimina