dissabte, de desembre 22, 2007

Joan Genís

Curiós.
Ara resulta que ja no soc l'únic Joan Genís del món.
Després de buscar a internet durant anys i anys el meu nom a Internet, i trobant-me només a mi mateix, per fi he trobat algú que es diu com jo.

El meu nom complet és Joan Genís V**** A**** i soc consultor tecnológic a una empresa capdavantera en el sector. Sóc català de Mallorca i Barcelona i actualment visc a Madrid.

Doncs aquest homònim meu es diu Joan Genís G**** G****, i és professor, casteller i va a les llistes de Iniciativa-Els Verds de Balaguer.

No he estat capaç d'esbrinar massa més informació.

Si coneixeu més gent que es digui Joan Genís em faria il·lusió que m'ho féssiu saber. I si algun Joan Genís algun dia llegeix aquest blog també em faria molta gràcia que deixés algún comentari!

(L'apunt egocéntric del més. jejej)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada