dijous, de juliol 13, 2006

ABSÈNCIES

SAnts i SaNTes... Celofans. Tres dies, sense Internet?
CELofans idONIs.
Només seran o tres o cap. Dies.

Tenda de campanya, semi-civilització.
Tornaré, més o menys sencer.

D'Acampada vaig,
com si fos JOVE, que jove sóc peró no tant com era.
Encara recordo els dos Senglars Rocks... Un amb la Martona, la Cèlia i la Laia (amb 17 anys, una tenda de campanya i tres noies i ja veus, mira que haver-se de quedar amb les ganes).
L'altre va ser pitjor. Dues tendes, 6 éssers humans, poques persones. A mi em va tocar el Mont desamorat de Planosfera, i Planosfera. A l'altra la NuriNotequieresenterar (YeYe) i les 2 bessones del Camp Selvàtiques.
Eren altres temps. Concert a l'escenari fins a les 4 am. I concert entre les 4 i les 6 que surt el sol a la tenda del costat. "De Roquetes vinc, de roquetes vinc, de roquetes baixo..."

D'Acampada vaig, i d'Acampada vindré.
Aquest cop me'n vaig amb Erasmus de Roterdam. No sé si em mullaré... Peró diuen que segur que plou!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada