dijous, d’abril 03, 2008

Octubre a Barcelona (III): Sots i Da Greco

El meu segon dia de visita a Barcelona havia quedat per sopar amb la Sots... La Sots ocupa un dels càrrecs de gerència de la residència d'estudiants on vaig viure durant la carrera. I estic molt content de considerar-me un amic seu. Sempre he tingut tendència a fer-me amic de persones amb un perfil socialment criticat. Clar que tota història té sempre un caire matissable... Sempre hi ha altibaixos però el més important és com "acaba". O com s'estabilitza. I en aquest cas n'estic molt orgullós. I encara que sigui de tant en tant, és important mantenir el contacte amb les amistats. I en aquest cas el contacte era simplement un sopar.

El lloc el va triar ella. Un restaurant italià de Barcelona: Ristorante Da Greco.
( Pg. de Gràcia, 116. Per sobre de Còrsega / tlf. 93 218 65 50 / preu mig 40 euros)
El restaurant és realment esplèndid. Discret. Amb una decoració misteriosa, curiosa, intimista però alhora rococó. I la pasta (que és el que vaig menjar) molt bona. Bonísima. Però molt abundant (no es recomanable més que un plat per persona per un sopar a no ser que es tingui moltísima gana). I el detall més curiós i més destacable, és que et porten una mostra del que menja el teu acompanyant per a que la tastis, i viceversa. Així fa molt més net la típica tastamenta de plats.

Un lloc molt apropiat per quedar molt bé. Fantàstic. El preu es elevadet, però respon a un servei molt professional i a una bona qualitat del menjar... Clar que jo sóc un fanàtic del Da Paolo... Però aquest no està gens malament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada