dimarts, d’abril 01, 2008

Octubre a Barcelona (I): Planície i Da Paolo

El passat Octubre vaig passar uns dies a Barcelona. Ara mateix fa molt de temps d'aquells dies, però tot i això em fa molta il·lusió parlar d'alló, per les coses bones i les dolentes!

La meva visiteta a la ciutat del meu cor va començar de forma inmillorable, ja que Planície - Planosfera em va venir a buscar a l'aeroport. A més, això em va permetre compartir les primeres hores a la ciutat comtal amb un dels meus millors amics de tota la vida. Degut a l'hora que era, de l'aeroport varem anar a sopar.

El lloc escollit va ser un restaurant italià familiar de Barcelona que des que va ser descobert s'ha convertit en un lloc mític (crec que fou descobert per la Nuria Note i el JAL, ja que el primer cop que hi vaig anar va ser per celebrar l'aniversari de la primera). El lloc en qüestió es diu Da Paolo i és el millor italià (que jo conegui) de Barcelona.

Fa tant de temps que no recordo ni tansols què vaig demanar... Però recordo tot el que he hi he menjat i mai, (i quan dic mai és mai) no m'ha decepcionat. A més el restaurant fa setmanes gastronómiques (de la trufa blanca i del formatge parmesà) que afecten a tota la carta. Un lloc formidable per visitar. Especialment si és acompanyat d'un bon amic, com és Planície per a mi.

2 comentaris:

  1. Anònim11:20

    Neeen! No m'enfado pas! Ans el contrari; m'alegra saber que estàs al meu costat (bé, és un dir, jeje!).

    Pensa i creu-te que sempre has fet més del què em mereixo!

    Una forta abraçada.
    Àngel

    PD: que no et faci cas d'alguns consells no vol dir que no els tingui en compte.

    ResponElimina
  2. Angel, t'has equivocat d'apunt...

    Però bé. ja me n'ocupo jo de que estiguis on et pertoca :D

    ResponElimina