diumenge, de maig 07, 2006

USA - San Francisco! Més Instantànies diverses

Avui se m'han desordenat les fotos...
Les que tenen gotes de pluja estan fetes des d'un pirulí molt curiós anomenat Coit Tower. Malgrat la broma fàcil és un monument d'una dona-bomber als bombers de SF o quelcom semblant.
Aquesta per exemple, on es pot veure l'edifici Pyramid, un dels més emblemàtics de l'Skyline de SF.


O aquesta vista panoràmica general de SF, amb el seu particular desnivell... SF vindria a ser com fer una ciutat a sobre de la serra de Tramuntana (bueno, he exagerat...)


Més Pyramid.


Aquí una de les imatges més emblemàtiques de SF, el Cable Car... Malhauradament, degut a l'estreta agenda del viatge no vaig poder fer un viatge a sobre d'aquest curiós mitjà de transport. De fet, l'últim cop que vaig estar a SF, cap a l'any 1990, hi vaig pujar i m'enrecordava força. Però hi hauré de tornar algun dia... :-)


Més vistes...


I una altra imatge emblemàtica de SF. Lombard Street. Un carrer que algú va trobar massa empinat i va decidir fer-hi unes 5 corbes per a que els cotxes no patissin tant. Ni les persones. Peró curiosament NO és el carrer amb la costa més pronunciada!!


Sí es preparava mal temps... De fet... Ja no es preparava...


El pont de San Rafael vist des del Coit.


El Coit. The Coit Tower vull dir. Ja m'enteneu.


I per acabar la sessió de fotos d'avui, el cotxe que ens varen donar els del lloguer. Un Pontiac nosequé. Tota una passada!!! Allà la cultura dels cotxes és mooooooolt diferent a la d'aquí. Mooooolt!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada