dilluns, de maig 29, 2006

El Código Da Vinci, de Ron Howard






















Polèmica película.
A mi em va entretenir prou...
Vaig entendre tot el que s'hi explicava i ho vaig considerar interessant. Per a reflexionar. (En cap cas m'ho vaig prendre com fets històrics, sinó com un thriller de ficció). Però aixó no treu que l'esglèsia (i la major part de religions) hagin menystingut les dones. Aixó no treu que no hi hagi sectes amb mala bava.

El llibre el tinc però no l'he llegit. Ja ho faré. La veritat és que no em corre pressa.

Com a crítica només diré una cosa. No es mereix cap crítica positiva ni cap crítica negativa. No es mereix cap crítica.

Per aixó no m'estendré més. Les crítiques negatives són de fanàtics religiosos estrets de mires i intolerants o de crítics d'escassa capacitat intel·lectual... I no és un insult... És que ells mateixos ho reconeixen quan diuen que no varen entendre l'enrevessat argument. Però com que malgrat tot la gent ha vessat línees i més línees de crítiques, millor que les llegiu directament.

Crítiques de prensa, a Filmaffinity
Crítiques de gent del carrer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada