dilluns, de maig 08, 2006

Venuts, d'Àngel Amazares al Teatreneu


Dissabte passat vaig tornar al teatre.
Com sempre, guiat pels descomptes.
Al teatre Teatreneu de Gràcia (C/Terol 26).
Aquest teatre em va impactar. Resulta ser el
més semblant a uns multicinemes en el món dels teatres.
Cutre i destartalat algunes cadires trencades.
Sessions no numerades... Bé, però barat!
La cultura barata és necessària!

L'obra, VENUTS, escrita i dirigida per Àngel Amazares.
Una obra que recorda molt al mètode Gronholm del Galceran però a anys llum de tensió, de qualitat de diàlegs i situacions i en un to molt més proper a la comèdia. En el que sí s'hi assemblava és en la temàtica... Les entrevistes de treball, els role playing... etc.
No puc parlar de la gran tasca dels actors, així com tampoc en puc criticar-ne l'actuació.
La direcció tampoc no em va impresionar. Ni l'escenografia.
Ara bé, em vaig entretenir força i vaig riure... Tot el públic va riure. I certament, pot fer pensar una mica (no molt).
En resum, una bona opció per passar l'estona. Però no us il·lusioneu massa... Que no mata!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada