dimarts, de febrer 21, 2006

Million Dollar Baby, de Clint Eastwood

Tothom em deia que l'havia de veure. Que era molt maca. Que m'agradaria molt...
Almenys vaig aconseguir que ningú m'expliqués què li passava a la boxejadora. De fet, saber això va acabar sent l'únic al·licient de la película que vaig veure en una sessió especial gratuita al cinema.

Coses de l'Univers.

Bé de fet la película és bona. Cal reconèixer-ho. Està molt ben contada. 4 o 5 històries entrellaçades per les dues centrals. Molt ben filmada. Amb jocs brillants d'il·luminació. Amb interpretacions gegants (destacant Morgan Freeman i Hillary Swank).

Però malgrat tot això jo no m'ho vaig acabar de passar bé. I és superior a mi.
Però que no m'agradés no impedeix reconèixer els mérits de la película.
I si no m'agrada és pel tema de la boxa. Hi ha coses que no entec. I la boxa n'és una.
Però cal respectar-ho tot. O no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada