dimecres, de maig 06, 2009

INDIA (III): L'anada

Eren les 4 del matí. Per què sona el despertador? Ah! Que me'n vaig a la Índia... Quina son!
Em dutxo, agafo les maletes, comprovo de nou que ho porto tot.

Taxi. Aeroport de Madrid.

Vaig localitzar la meva companya Test ràpidament a l'aeroport.

Anàvem amb British. Una bona companyia que de vegades et dóna la sorpresa de ser operada per... Ibèria. :(

Per sort aquest no va ser el cas... I arribàrem a Heathrow... Allà teniem una hora d'enllaç que es va fer curta... Entre reberenar una mica, i començar el que seria una convivència amistosa d'un més tot mirant els que serien els nostres companys de viatge... Una tropa de 200 indis, alguns d'ells amb turbant, que esperàven, com nosaltres l'embarc de l'avió... Va tenir un retard d'una hora... Però va servir per assentar les bases del que seria la meva amistat amb >Test<.

Tot i que la seva predisposició a que jo l'acompanyés va ser clau en la meva oportunitat de visitar la Índia, ella, na >Test< no estava molt segura de l'éxit de la nostra convivència... Els últims dies d'estança allà, els teníem de vacances per disfrutar el país, i ella no estava del tot convençuda de que els passaríem junts... Ja donava per fet que no em podría aguantar tant de temps... El temps li ha tret la raó. :)

El vol Londres-Heathrow - New Delhi Gandhi Intl Airport va ser prou plaent...
Per minimitzar l'efecte del Jet Lag no vaig dormir en tot el viatge, així un cop allà (a les 23h hora estimada) tindria tanta son que dormiria com un nen i em podría adaptar més fàcilment al nou horari...

Vàrem tenir molta sort amb els seients ja que anàrem en una classe intermitja que els nous avios ja no tenen, de seients de 2 en 2... Així no teníem ningú més al costat i podíem estar més comodes... No várem parlar molt en aquest trajecte... Els seients incloien unes pantalles individuals amb 14 canals que emetien películes contínuament... I això em va permetre veure dues películes... Els habituals d'aquest blog ja sabeu que m'agrada força el cinema...

I les películes escollides foren In brugge i The Spiderwick Chronicles.

Ja en parlaré d'aquestes películes.

Així vàrem arribar a les 23:30 i la primera aventura ja va ser trobar el nostre 'conductor'... L'home que ens havia de portar a l'apartament...

Esperàvem que portès un cartellet amb els notres noms o almenys amb les inicials de la nostra empresa, i res... Provàrem de trucar al telèfon que teníem. Però l'interlocutor no tenía l'anglés com especialitat... Es veu que l'anglés no és a l'abast de tothom allà... Al final un home amable va trucar i va parlar en el seu idioma, i ens va ajudar a localitzar el nostre home, que s'havia confós de porta d'arribada...

Arribar, arribàrem, i amb una bona pallissa ens mig instalàrem a les habitacions i decidirem que l'endemà visitariem Nova Delhi (New Delhi). Una mica a l'aventura, de forma improvitzada.

Per acabar aquest apunt, podeu veure, per fer-vos una idea de l'apartament, aquestes dues fotos.

A aquesta es veu la sala d'estar, espai comú, de l'apartament de la Índia... En realitat l'apartament estava a Gurgaon, una ciutat a 20 km de Nova Delhi, que vindria a ser com Mataró de Barcelona o algo així.
Aquesta altra foto es correspón al menjador de l'Apartament... De les habitacions ja en posaré fotos més endavant... Si lleu...
Tot plegat, un cop arribats a les Essel Towers, 7, 12, 16ena planta, descansarem d'un viatge que entre una cosa i l'altra durà 16 hores...

(continuarà...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada