dissabte, de gener 31, 2009

Festes de Felanitx: Dover i Los Delinqüentes

L'any passat, les festes de Sant Agustí de Felanitx varen estar molt bé... Per a mi... A diferència d'altres anys.

El primer concert era de Dover, i vaig convidar en Larry si podia i volia venir. I ho va fer.

Em va fer molta il·lusió veure en Larry. Es un tio ll

I Dover també. A la seva época daurada m'agradava molt.

Després del canvi d'estil de Dover, jo m'esperava un concert on barregessin temes d'aquest rollo electrónic-punkpop-discotequer amb les cançons de la vella escola Dover... La meva sorpresa va ser descobrir que si bé tocaren cançons antigues, aquestes estaven totalment versionades en el nou estil disco-rock.

La següent sorpresa que em vaig emportar va ser sentir cors femenins sense que hi hagués coristes. Una de dues, o tenen uns samplers collonuts. O feien playback. La veritat és que jo estic bastant convençut de que fou un playback un poc trist. Encara que no ho puc assegurar al 100% perquè no vull que els de Dover em demandin.

Entre les cançons que varen tocar destacaren totes (o bona part de les cançons) del seu últim disc. També algunes cançons mítiques del Devil Came to Me, (Devil Came to Me, Serenade, y muchas otras).

El segon concert de les festes de Felanitx fou de Los Delinqüentes, clar que tocaven més grups, però no els record en absolut.

Los Delinqüentes és un grup molt eixerit. El vaig conèixer perquè na Galàctica me va posar una cançó que m'encanta a un recopilatori que em va enregistrar. La cançó en qüestió era "La Primavera Trompetera". I com que aquella cançó m'encantava vaig decidir que vendria a veure el concert. En aquesta ocasió vaig quedar amb uns amics de Felanitx.

El concert va ser molt interessant. Em va agradar molt dins el seu estil rumbós i alegre (garrapatero en diuen ells). I varen tocar els seus grans éxits, entre els quals l'esmentada "La Primavera Trompetera" ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada