dimarts, d’octubre 18, 2005

CMU Penyafort - Montserrat (I)

Sempre basant-me en les meves experiències personals, no puc estar-me de parlar (encara que sigui breument) d'una cosa que ha omplert 6 anys de la meva vida d'estudiant: el Col·legi Major.
Encara record que escollir la carrera va ser fàcil... Que m'admetessin... No se si va ser fàcil, però ho varen fer, m'admeteren. I hi havia una qüestió important. Pis o residència. Gran dilema. Mentre tots els meus amics de l'època (Bohemi, Calent, Distant, Lletuga, etc... ) volien anar a un pis per l'immens atractiu que la vida sense control els oferia: diversió, independència, festes i disbauxa i tot el que es pugui associar a una vida universitària responsable... Jo per sort o per desgràcia tenia un concepte diferent i vaig decidir endinsar-me al món de les residències, el qual m'oferia l'immens atractiu de conèixer gent (com desprès he pogut comprovar molta gent) i bé, en concret m'havien dit que ara els Col·legis Majors (si esculls bé) ja no exerceixen cap control sobre la teva vida no limitant així la teva independència. I al Penya, que és on vaig anar a parar, això era totalment cert. És més, t'ofereixen recursos per poder dur a terme aquelles coses que sense no serien possibles. Tot un món per descobrir persones amb les mateixes passions que tu... I sobretot per descobrir les passions dels demés que sempre és bo per a augmentar l'ample de mires i els horitzons.
Vaja volia fer un apunt breu i ja no ho és. L'hauré de separar en dos...
Sense anar més lluny hi he conegut grans amics allà, i només per això... i només per això... ja puc dir que és una experiència que no té preu... Clar que tot va per caràcters... Tot té un costat bó i un de dolent... Però persones que formen gran part de la meva vida les he conegudes allà (iLòGica, Àngel, Suprem, Orrom, ElPerno, Relació, Planosfera, Nuriyate i el seu mascle Mentider... entre molts altres que ben segur em veurè obligat a esmentar aquí).
Per concloure aquesta primera part almenys una idea clara: si sou de fora de Barcelona i estau pensant anar-hi a estudiar proveu de passar almenys un any per una residència i/o Col.legi Major. Si no us agrada... almenys podreu dir que ho heu provat.

2 comentaris:

  1. Anònim20:17

    Món-penyafort: la pluja ha ajornat la competició...Bon dia per parlar d'aquest extrany planeta. Tot i no ser la primera que vas conèixer agraeixo que l'hagis anomenat en primer lloc. iLòGiCa prioritat !!!! Pot ser per que sabíes que es el que jo volia llegir. De totes formes, sigui pel que sigui: gràcies per aquesta iLòGica LòGica.

    (he comés error comentari ha sortit en agata, sempre desastre)

    ResponElimina
  2. Mai podré agraïr-te tot el que has fet i fas per mi. Et dic que hi ha molts àngels en el teu interior, però sempre veus el que és a l'exterior...Et recomano que els volar perquè la gent sàpiga com n'ets de celestial". Gràcies a algun d'ells, aquest Àngel ara pot volar!

    roc tot ed seicàrg.

    ResponElimina