dissabte, d’octubre 22, 2005

De '7 Vírgenes' a 'Irreversible'

Merodeador em truca. Hi ha plan. '7 Vírgenes'. Una película ambientada a Andalucía: un jove que compleix una condena en un centre de menors té un permís de 48 hores per assistir a la boda del seu germà. Degradació... social i humana. Em varen dir: és positiva. No m'ho va semblar. Tampoc em va semblar bona. El paio de 'El Bola' no em va colar com a andalús. Els altres si, perquè no només eren amateurs i andalusos, sinó que eren de zones similars a la representada. (I no per amateurs vol dir que ho fessin malament...). El que no em va anar va ser la història. I el final em va decebre. A Merodeador tampoc. En paraules seves 'Ni frio ni calor'.
De totes formes hi va haver algun detallet que em va recordar una película que em va agradar moltíssim: Irreversible. És una película molt dura i molt forta no apta per a persones delicades. Però malgrat la duresa de les primeres imatges i escenes la película va costa avall i al final surts amb molt bons gust de boca. Almenys així va ser per a mi. Dirigida per Gaspar Noé i interpretada per la parella a la vida real Mónica Bellucci i Vincent Cassel i un inesperat Albert Dupontel.
En resum: Teniu pensat anar a veure '7 Vírgenes'? No ho feu. Millor aneu al videoclub, demaneu Irreversible, patireu una mica la primera mitja hora però desprès potser us mirareu la vida d'una altra forma.

2 comentaris:

  1. Anònim12:31

    "LE TEMPS DETRUIT TOUT"
    "IRREVERSIBLE, un film de Gaspar Noe
    Porque el tiempo lo destruye todo.
    porque algunos actos son irreparables.
    Porque el hombre es un animal.
    Porque el deseo de venganza es un impulso natural.
    Porque la mayoría de los crímenes quedan sin castigo.
    Porque la pérdida del amado destruye com un rayo.
    Porque el amor es el origen de la vida.
    Porque toda la historia se escribe con esperma y sangre.
    Porque las premoiciones no modifican el curso de los acontecimientos.
    Porque el tiempo lo revela todo.
    Lo mejor y lo Peor"
    Aquestes son les paraules de la caràtula del dvd, que no deixen de repetir-se durant la peli.
    Prendré nota de lo de 7 virgenes i crec que em decantaré per repetir IRREVERSIBLE. Aquesta historia no deixa d'agradarme, al contrari, cada vegada que la miro m'agrada més. Em semla que el ritme està molt ben aconseguit i adaptat als esdeveniments. Descarrega d'adrenalina, sang,violencia, odi al principi. ACCELERACIó inicial. Amor, música, festa, llit, calma, relaxació. DESACCELERACIó.
    I Beethoven.
    Tot està ple de detalls.
    El meu últim entreteniment es anar a les biblioteques públiques i n'estic molt satisfeta. Les vidioteques son bastant satisfactòries(missatge subliminal, "moraleja"?).

    ResponElimina
  2. Irreversible no és una película, és una putada!
    http://lacinefilia.blogspot.com/2006/01/irreversible.html

    ResponElimina