dijous, de juny 22, 2006

Un gran dia

Ahir va ser per mi un gran dia...
Un dia d'aquest que et permet adonar-te que ets afortunat...
Com és habitual en mi a última hora vaig decidir convidar a uns amics a passar-se per casa meva per brindar amb una mica de cava el meu vint-i-cinquè aniversari...
I clar, en varen faltar, però els que varen venir em varen fer sentir molt i molt afortunat.
Sobretot tenint en compte que tots ells estan fins a dalt de feina.
Primer ElPerno, Suprem i l'Àngel... Aixó que els dos últims tenien exàmens avui (espero que els vagin molt bé).... Un parell d'hores molt agradables, sobretot tenint en compte que a en Suprem el veig tan i tan poc! (Treballa massa l'home!!!!) El meu pare també va passar per aquí. Hauria estat molt bé que la meva mare també hi fos... Però....
Després varen venir Merodeador, i el trio de la mort, Planosfera (quina il·lusió, també el veig tan poc!!!!), Relació (que ara hauria d'anomenar Relativitat) i iLòGiCa. I res, va començar la bogeria. Un dia realment fantàstic!!

Em vaig sentir realment afortunat.

1 comentari:

  1. Anònim20:58

    Sí que van anar bé els exàmens, sí:) Per cert, encara espero el gran día que presentis el PFC. Saps que no m'ho perdria per res del món (vale, vale, ara he exagerat, se m'acudeixen una sèrie de coses, que no admetré mai públicament, que m'ho farien perdre, però la intenció és el que compta, no?).

    Una abraçada i que en puguem celebrar molts més.

    Suprem (que no sempre Màxim).

    ResponElimina