diumenge, de juny 25, 2006

Només una ànima, de Fora des Sembrat

Si pots viure en es meu cor,
per què t'has d'allunyar.
Si pots omplir es meu món,
per què a mitges quedarà
sense tu... sense tu...

Si pots riure amb l'amor,
per què avui has de plorar.
Si pots cridar es meu nom,
per què avui no has de xerrar.
No ets tu... no ets tu...

Aquesta nit m'aproparé a veure't.
Sa meva ànima i jo et vendrem a cercar.
I si has fuit i, per ventura, no ens vols trobar,
no passis pena que es món és molt gran.

No em deixis en un racó,
he nascut per estimar.
Només una ànima al vol,
sa que tu m'has de deixar
un minut... un minut...

Aquesta nit m'aproparé a veure't...

Rafa Ferrà

2 comentaris:

  1. Anònim14:07

    Fa una estona he tret els acords. Aqui els teniu!

    Fora des Sembrat – Només una ànima

    Sol
    Si pots viure en es meu cor,
    Do Re
    per què t'has d'allunyar.
    Sol
    Si pots omplir es meu món,
    Do Re
    per què a mitges quedarà
    Mim Re Do
    sense tu...
    Mim Re Do
    sense tu...

    Si pots riure amb l'amor,
    per què avui has de plorar.
    Si pots cridar es meu nom,
    per què avui no has de xerrar.
    No ets tu...
    no ets tu...

    Sol Em Re
    Aquesta nit m'aproparé a veure't.
    Sol Em Do Re
    Sa meva ànima i jo et vendrem a cercar.
    Mim Re Do
    I si has fugit i, per ventura, no ens vols trobar,
    Mim Do Sol
    no passis pena que el món és molt gran.

    Sol Mim
    No em deixis en un racó,
    Do Re
    he nascut per estimar.
    Només una ànima al vol,
    sa que tu m'has de deixar
    un minut...
    un minut...

    Aquesta nit m'aproparé a veure't...

    Transcripció:
    Josep Bibiloni
    31 de Maig de 2008

    ResponElimina
  2. Moltes gracies!!!!!!!!

    ResponElimina