dijous, de febrer 18, 2010

Nyap, Dena, Penya i Medi Ambient


Segur que en Tomeu Pinya em mata, però aquesta és la primera vinyeta d'un ambiciós i interessant projecte conjunt que mai no va arribar (per desgràcia) a bon port. Evidentment el que vaig fallar soc jo: la societat no estava preparada pels meus guions surrealistes o absurds...

Ara en Tomeu Pinya és un excel·lent dibuixant professional que ja ha publicat el primer còmic seriós a una editorial seriosa. Intentaré adquirir-lo tan aviat com pugui!

La vinyeta presentava els personatges que havien de ser els protagonistes d'una tira periódica de conscienciació Mediambiental enmarcat dins de les activitats de la Comissió de Medi Ambient del C.M.U. Penyafort-Montserrrat que aleshores dirigíem en Tomeu i jo.

En Toni Galmés també estava involucrat en el projecte que no va tenir la continuitat esperada... El guionista no era el que havia de ser... :) Però jo estic segur que hauria estat un projecte molt interessant d'haver tinguit la continuitat desitjada...

3 comentaris:

  1. no tots els projectes arriben sempre a bon port, però mai hem de deixar de somiar-ne

    ResponElimina
  2. Vatua d'Ell, ja ni m'enrecordava d'això! Quines ganes de fer feina, que teníem!

    Però vaja, si vols saber una cosa divertida, en Nyap i na Dena encara pengen a n'els menjadors (sis anys després!) recomanant que la gent no tiri es menjar... Així que ja veus que no va acabar tan malament!

    Salut, Joan!

    ResponElimina
  3. Uep! Tomeu! Benvingut artista! Enhorabona pel teu cómic... Per desgràcia encara no he tengut la oportunitat de comprar-me'l... Darrerament... Bé un dia ja te contaré la meva vida! Mentrestant, gràcies per fer-me saber que en Nyap i na Dena encara són vius...

    Jo encara convisc amb les ganes d'escriure un bon guió que algún dia sigui un bon comic!

    ResponElimina