divendres, de setembre 28, 2007

Me llamo Earl


De vegades els que fan propaganda de coses són tan dolents, que aconsegueixen que ens fem una idea totalment equivocada del que volen publicitar...
En aquest cas, La Sexta va estar publicitant una de les seves noves séries "Me llamo Earl"... Segons la publicitat tot apuntava que era una típica série de macarres fent tonteries sense gràcia, sense cap missatge existencial.... Bé sense cap missatge més enllà del típic som guays, i fem el gilipolles. (Amb perdó).

Però gràcia a la meva amiga Argentina, li vaig donar una oportunitat.... Bé, de fet ella em va dir que la mirés que estava molt bé... Jo, no sense reticències li vaig donar el benefici del dubte, i em vaig asseure a veure el primer capítol. I la veritat és que el resultat em va sorprendre gratament...

Tot al contrari del que m'esperava... No anava de gamberrades la série... Sinó de el que podem fer per a canviar el nostre karma... No és que hi cregui, jo, en això del karma... Però si que crec en que si ens envoltem de positivitat, la positivitat ens envolta... Que si ens dediquem a fer coses positives, el principi d'acció i reacció fa que ens passin i ens facis coses positives... Clar fins a cert punt i amb excepcions...

En qualsevol cas, aquest apunt només és per a que li doneu una oportunitat a la série. No és "la millor série que he vist mai", però si que té un punt de partida molt interesant.

"Llevaba toda la vida preguntandome por que mi vida era una mierda,
pero sin hacer nada para que dejara de serlo."

(A la foto Nadine Velázquez, una de les actrius protagonistes a la série)
Me llamo Earl
(La Sexta, FOX)

2 comentaris:

  1. Anònim09:42

    Joan, es que me llamo Earl es buenisima! Tiene un mensaje super positivo con el que quedarse. Es una de esas series que despues de cada capitulo podes sacar algo bueno. Tambien, da la chance de creer que la gente puede cambiar en algun punto. La verdad es que a mi me gusta mucho y no veo la hora de que la sexta la vuelva a poner asi la veo! A Earl todavia le quedan muchas cosas en esa lista para terminar!
    Adriana

    ResponElimina
  2. Tienes toda la razón Adriana, y me alegro que me animaras a verla en su momento.

    Es totalmente cierto que desprende positividad y buen karma, nunca mejor dicho...

    A ver si vemos como Earl sigue arreglando los temas de su lista!!!!

    ResponElimina