dimecres, de juny 06, 2007

En català a Madrid i la bogeria de casar-se

És trist que a un jove de 25 anys a punt de caducar, la única cosa que li vagi bé és la feina... Però la vida és així i més trist seria que ni tan sols la feina li anés bé... És a dir que no res li anés bé.

Però bé, ara mateix estic en un projecte apassionant, realment estimulant... Molt difícil, però molt enriquidor i motivador... Però si hi ha una cosa que em fa especial il·lusió és que el company amb qui més he de treballar és català, i treballem, al bell mig de Madrid en català... I això és genial... M'encanta...

Bé... ara estaré dues setmanes sense ell... Perquè l'home s'ha casat... Es va casar el passat divendres... I d'aquí la segona meitat del títol. Perquè, la veritat, em pensava que això de casar-se ja no es feia... Però recentment he descobert que anava molt i molt errat. La gent es casa, i el que és més greu, la gent fa comiats de solteria (els homes i les dones encara pitjor)... Recentment cada vegada que he volat a les illes, a l'avió hi havia com a mínim dos grups de persones que volaven a Mallorca només per als esmentats comiats...

Sincerament els polítics mallorquins s'haurien de preguntar què han fet malament, per haver convertit un indret paradisíac preferit per turisme d'élit internacional en una destinació de turisme britanic i alemany de baixa estopa, de l'Inserso en temporada baixa i de comiats de solter... Vaja fracàs... I tot i així, la ignorant població mallorquina continua preferint majoritàriament el model cutre de repùblica bananera.

Bé, retornant al meu amic... Encara n'hi ha que es casen... I a mi em costa d'entendre... Però...
Al meu company i col·lega només li puc desitjar molta felicitat... I molta sort, la necessitarà!!!

:D

4 comentaris:

  1. Per cert, d'aquesta llista de les millor platjes, o platjes amb segell de qualitat Aenor, és cert que no n'hi ha cap de balear?
    Ai, Joan Genís, algun dia no us quedaran ni els comiats ni l'Imserso!

    ResponElimina
  2. Anònim12:32

    "la ignorant població mallorquina continua preferint majoritàriament el model cutre de..."
    De respecte i d'humilitat no te'n sobren, no.

    ResponElimina
  3. JAL es fals. M'ho vaig mirar i és confusionari... Però s'ha de dir tot.
    Les Balears tenen 30 platjes a la llista. La notícia a la que tu feies referència el que deia és que hi havia 47 NOVES platges a la llita, de les quals no n'hi havia cap de Balear. Però a la llista antiga ja n'hi havia... Es que si no seria tan trist... Ara bé... En un futur... Mai no es sap.

    ResponElimina
  4. Anònim: respecte en tinc molt, per qui s'en mereix. Per unes persones que prefereixen omplir-se les butxaques de diners ara tot condemnant a la més absoluta misèria als futurs mallorquins. (Qui voldrà venir a Mallorca quan no hi quedin llocs agradables i bonics... Els turistes no són estúpids). El model de turisme baratero i del "ladrillo" a tort i a dret, és clarament un model cutre. No cal tenir un MBA per ser-ne conscient. Però s'ha de tenir els ulls tapats per no veure que el camí que duiem no era el millor per a la població mallorquina, de la qual, no te n'oblidis, jo en form part tot i viure i treballar a Madrid.

    ResponElimina