dimarts, de desembre 19, 2006

Lenny Kravitz...

L'any 1998 apareixia a les botigues 5 de Lenny Kravitz, un disc guitarrer d'un reconegut guitarrista... Jo voltava per l'institut... Als últims anys... I si bé mai ha estat sant de la meva devoció algunes de les seves cançons estan molt lligades a una época de la meva vida... Una época que per Gomila (un barri de pubs de Palma de Mallorca de l'época) hi posaven sovint punxaven temes de música alternativa. Era l'era de Oasis, Green Day, Blur, No Doubt, Dover, Offspring, i fins i tot Nirvana...

Lenny Kravitz era un dels que posaven ... I belong to you... Black Velveteen... I sobretot la més punxada, Fly Away.
La veritat és que millor que Ricky Martin, per al meu gust, es clar, sí que ho era...

I així, com qui no vol la cosa, ha acabat formant part de la meva història...

I bé... Al Penyafort, la residència d'estudiants que, com ja he dit molts cops, tant m'ha ensenyat i influït, va caure a les meves mans de nou el disc 5 i me'l vaig copiar... Més per història que per passió musical...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada