dimarts, de desembre 12, 2006

Borat...


Hom podria dir que Borat és una película. Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan n'és el títol complet.

De fet és un fals documental (una película que vol passar per documental) fet per un periodista del Kazajastan sobre els Estats Units. Així el títol original de la cinta seria quelcom com Borat: Aprenentatges culturals d'Amèrica per a que en pugui treure profit la Gloriosa Nació de Kazakhstan.

De fet és una gamberrada... Amb molts gags, algun d'ells bo. Però jo m'esperava molt més d'aquest personatge. He de reconèixer que no he vist Ali G anda suelto, primera disbauxa audiovisual de Sacha Baron Cohen, humorista britànic d'origen jueu, però me n'han parlat molt i me l'han recomanat molt...

A falta de veure-la però vaig decidir veure Borat acompanyat de SeisCuerdas, amic que ja s'ha fet habitual de les sessions cinèfiles. La veritat és que vàrem passar una bona estona, divertida i entretenguda, però a nivell de película en si no va ser especialment impressionant.

De fet, jo tenia unes espectatives tan grans que vaig sortir bastant decebut. Però bé... Entretenguda i amb algun puntet bo de forma puntual sí que és.

I en línees generals, poc més puc afegir: humor corrosiu, bromes característiques dels humoristes jueus, animalades, gamberrades i tot el que es pugui esperar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada