diumenge, d’abril 16, 2006

USA - Estàtua de la llibertat (últimes fotos NY - II)

Algunes fotos més del nostre passeig en ferry... Aquí hi surto més... Faig mala cara a algunes, estavem molt cansats... A més com que feia molt de vent surto molt despentinat, així que perdonau l'aspecte.... L'Skyline i jo!

L'Skyline sense jo. Impressionant!


Una foto de Manhattan on es veu clarament l'Empire State... Allunyat de l'Skyline.


Foto llunyana de Manhattan... Featuring the Skyline.

De vegades no semblo tan lleig!!!! :-)


Una altra perspectiva del NY Skyline. Amb la bandera...



Una foto propera de l'Estàtua de la Llibertat, un regal dels francesos als americans després de que aquests aconseguissin la independència dels anglesos... Els francesos varen donar armes, soldats i diners als que estaven a favor de la independència de les colònies angleses de nord-amèrica.


L'estàtua, fou dissenyada i construïda a França i subvencionada pels francesos. La base de la mateixa fou subvencionada pels americans, en un principi reacis però que, en gran mesura per la campanya de Pulitzer, acabaren donant fins a 120.000 dólars.

Més detalls històrics: Statue of Liberty




Que estic mono? NO! Millor que no respongueu...


I per acabar... Una última vista de l'Skyline... Tant de bo que encara s'hi poguessin veure les torres bessones... Tant de bo.

4 comentaris:

  1. Anònim02:01

    Ja veig que viatjar cau bastant malament ;-)

    ResponElimina
  2. Sobretot cansa!!! Anàvem a un ritme... Dormir poques hores i a més el Jet Lag. Però... En el fons va molt bé viatjar...

    ResponElimina
  3. Anònim23:29

    si, ets molt guapo, la teva presència és tan esplendorosa com les torres bessones...

    ResponElimina
  4. Bueno... Lo de guapo és quelcom opinable. De fet molt poques persones estarien d'acord amb la teva opinió. Però l'aspecte no és important.
    D'altra banda no és necessari ser negatiu. A més que tu em trobis guapo m'afalaga molt. No espero que aquest blog li interessi a més de 5 o 6 amics o internautes llunàtics... Em fa molta il·lusió que t'hagi estat útil per entretenir-te una estona mirant la meva bellesa, perque el teu avorriment és evident...

    ResponElimina