diumenge, d’abril 09, 2006

L'Edat de Gel: el Desglaç (Ice Age 2)

Per primera o segona vegada en la meva vida decideixo anar a veure una pel·lícula en català al cine. Em refereixo a anar expressament per l'idioma, normalment vaig a la sala que tinc més propera. Un cop va coincidir a no sé quina película... Aquest cop pensava anar a Cinesa Diagonal, perquè em sortia més barat però he volgut 'fer llengua' i he anat a Gran Sarrià. La película Ice Age 2. L'Edat de Gel 2: El desglaç.
Certament, la primera part (Ice Age, L'Edat de Gel) la vaig veure de retruc... Però em va agradar molt. Especialment el missatge subjacent: oblidar l'ull per ull... La inutilitat de l'odi i la venjança. El missatge de la segona és igual d'esperançador. Tant esperançador com sorprenent és la productora, la FOX, famosa per la seva simpatia als Republicans i Bush però també per productes totalment contraris, com House o els Simpson. El missatge de la segona és: el ramat no s'ha de fer per la raça, sinó per les petites coses, les convivències, els moments compartits... Deixem de banda les races... Està bé. Potser la primera és més divertida i fresca...
Però és normal, segones parts no solen ser tan bones com primeres.
Però a mi em va agradar!!!! (Sóc fan incondicional de l'Scratch, l'incansable esquirol que tot perseguint els seus aglans, l'arma. L'arma ben armada!!!!)
Una bona elecció per passar el dia en família.
O si no se'n té (em refereixo a aquests paràsits :-) que s'anomenen fills) per sentir-se com un nen i riure una estona.

Anècdota: Quan vaig demanar dues entrades per a veure l'Edat de Gel, la que les venia em va dir, en un tó com d'alarma (i que, per cert, arribaba a resultar ofensiu) que si era conscient que la versió d'allà era en català... Com per dissuadir-me... Una cosa és que t'informin de l'idioma de la peli, però hi ha tons que son molt desafortunats...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada