dissabte, de juliol 21, 2007

Ludica i House

Un dia se'm va ocòrrer posar al meu blog un escrit de quan tenia 14 anys... Més o menys... L'escrit en qüestió s'anomenava La cosa més interessant del món i l'únic comentari que va tenir és un breu missatge de felicitació i l'enllaç a la web del noi que em felicitava. L'enllaç és el que disposo a continuació:

Ludica

Avui en dia he de reconèixer que he perdut la capacitat de sorprendre'm (excepte en una cosa: la maldat i l'egoïsme i egocentrisme del gènere femení, que mai no deixa de sorprendre'm)... Per tant descobrir que l'esmentada web és d'un ésser que es dedica a escriure i que ha rebut premis per un assaig anomenat "Passió i mort de la democràcia representativa" no m'ha resultat sorprenent.

El que si m'ha sorprés és la crítica (molt encertada al meu gust) que publica a la seva web de la série House (que m'encanta per cert) i que molt positivament califica de "La tele feta art".

En poques paraules, que no resulta sorprenent, però no deixa de ser molt interessant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada