dijous, de setembre 15, 2011

Història d'un creuer: Fiords Noruecs (part I)

Ara fa dos anys que un dia, molts esdeveniments en cadena em varen empènyer cap a una idea atrevida... El meu pas per la Índia em va resultar favorable econòmicament i em va permetre acumular uns petits estalvis. Per aquella época, la meva mare parlava sovint de la bellesa dels Fiords Noruecs i em despertà la curiositat. També coincidia que una amiga (LDM) havia passat un temps a un creuer i també va atiar el foc que anava creixent dins meu. I de sobte, una petita investigació online va juntar totes les peces en una idea esbojarrada: anar-me'n de creuer als Fiordos. 9 dies de viatge.

El primer problema es que no volia anar-hi sol. I vaig acudir a Segna, una d'aquelles amigues que sempre que pot s'apunta a un bombarder... Convéncer-la em va costar 5 minuts.

Així en qüestió de un dia (un matí avorrit) ja estava tot decidit i arreglat: en 15 dies me n'anava de creuer als Fiordos Noruecs.

La companyia escollida va ser MSC Cruceros. Per desgracia no tenien habitacions amb finestres i vàrem haver d'acudir a una habitació d'un estàndar superior: una habitació amb un balconet... (Veure la imatge) Quina pena eh?

El meu viatge va començar amb un vol Madrid - Barcelona. A Barcelona vaig passar-hi una nit i un dia, que vaig aprofitar per visitar als amics imprescindibles abans d'agafar un vol matutí Barcelona - Copenhague (amb Spanair). A Copenhague ens varen venir a buscar a l'aeroport i ens varen portar a bord del creuer MSC Orchestra.


Unes hores després d'embarcar, el creuer feia sonar el pito per avisar a tota una ciutat de Copenhague (que no havíem pogut visitar gens ni mica). Mentrestant nosaltres ens familiaritzàvem amb el vaixell i les seves instalacions... Ens deixàvem explicar el funcionament de la vida a bord.  Ens alimentàvem. Exploràvem totes les prestacions del vaixell i de l'habitació mentres vèiem molt il·lusionats com, de mica en mica, el vaixell anava agafant velocitat cap a la següent destinació: Kiel.


El nostre itinerari sería
Copenhague -> Kiel -> Oslo -> Stavanger -> Flaam -> Hellesylt/Geiranger -> Copenhague



(Continuará)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada