dimarts, de gener 12, 2010

La pàgina web antiga


Avui comparteixo una capçalera que vaig fer per la meva web antiga, hostatjada primer a readysoft i després a Geocities, que per cert ha tancat recentment el seu servei de pàgines personals.

La història de la meva página web és ben llarga ja. L'any 1995 vaig tenir acabada la primera versió de la meva web que va existir pràcticament fins l'any 1998 (regularment actualitzada).

En aquella época tenia molt temps lliure i em podia permetre el luxe de passar-me hores fent capçaleres tan currades com aquesta de Cartoon Zone (una secció dedicada al món del cómic i dels dibuixos animats). En sabia molt de Photoshop.

Gràcies a l'Internet Archive Wayback Machine encara estàn disponibles algunes versions antigues de la meva web:

Juny 1997
Agost 1997
Abril 2001
Setembre 2001
Octubre 2002
Març 2003
Juny 2003
Setembre 2003

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada